Delivery Information

Transport

  1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid-Fan Courier. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Mastij, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Mastij. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Mastij, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Mastij. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Mastij prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  2. Articolele nu sunt disponibile pe stoc imediat, ele sunt făcute la comandă individual pentru fiecare dintre clientii nostri on-line. De aceea este nevoie de 5 zile lucrătoare pentru noi să le creeze în atelier noastră. Vă rugăm să adăugați 1-2 zile pentru transportul maritim și estima data de expediere în conformitate cu această informație.  In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Mastij va informa Clientul prin E-mail,  caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile calendaristice de la data renuntarii

 Returnarea produselor

 1.Clientul MASTIJ poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:


1.1.Coletele prezinta deteriorari severe;


1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;


1.3.Produsele prezinta defecte de fabricatie;


1.4.Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;

1.5.."Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

2.Clientul se obliga sa notifice MASTIJ, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

3. Clientului care a notificat MASTIJ conform pct 1., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare, la adresa mentionata pe factura,in caz contrar, MASTIJ considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.



4. MASTIJ poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa pretinda daune-interese sau despagubiri:

            5.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii      sau de un tip diferit

            5.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in            pct. 1. are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 14 zile lucratoare

            5.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile             prevazute in pct. 1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.

6. Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a contractului conform pct. 1. situatie care atrage obligatia din partea MASTIJ de rambursare a sumelor platite de catre Client in termen de 14 de zile, termenul mentionat va deveni scadent incepand cu data in care produsul a fost receptionat de MASTIJ si nu de la data la care Clientul a transmis catre MASTIJ intentia sa de denuntare.

7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea returului. Modalitatea de rambursare a contravalorii produselor se va face fie intr-un cont bancar mentionat de catre client la adresa de mail:office@mastij.com, fie prin intermediul curieratului,caz in care taxele de ramburs sunt suportate de catre client.

8. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.




9.Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.



  1. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 1.1;1.2;1.3;1.4 , situatie in care MASTIJ va suporta contravaloarea transportului.
  2. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina MASTIJ CONCEPT.

MASTIJ TEAM